6 sty 2016

Sok z Trawy Pszenicznej, pomarańcza, mleko, imbir, cynamon

Zauważyłam pewną niepokojącą zależność - miałam dość długą przerwę od pisania bloga i wracam do niego po około roku od założenia. Czy to aura zimowa mnie przyciąga? Czy zbyt intensywne lato nie pozwoliło mi czasu spędzać przed komputerem? Tak czy inaczej, o sokach nie zapomniałam wcale :)


Składniki na jedną porcję











Wykonanie
Kubeczki z sokiem pszenicznym wkładamy do miseczki z ciepłą wodą na około 10 min. i w tym czasie przygotowujemy całą resztę: wyciskamy sok z pomarańczy i dodajemy mleko. Korzeń imbiru obieramy i wyciskamy przez praskę do czosnku. Do całości dodajemy rozmrożony sok LiveWheatgrass i wszystko szybko mieszamy. Posypujemy całość cynamonem - taką ilością, jaką lubimy najbardziej :)

Propozycja podania
W ciepłych skarpetach i pierzynie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz